למה לצאת ליום כיף עם העובדים?

מקום העבודה הפך להיות מקום שרוב היום אנחנו עסוקים בו,

בימים כתיקונם בילינו שעות במשרד כיום אנחנו מול המחשב בבית עסוקים במטלות שלנו ועובדים מבוקר עד לילה.

העבודה היא חיינו ובימים האלו הבנו שהיא מאוד בריאה וחשובה, מעבר לפרנסה זו הזדמנות עברנו לממש את עצמנו, להכיר אנשים חדשים, להתמודד עם אתגרים ולהתקדם בחיים.

מנגד אנחנו עסוקים במרוץ החיים, לא תמיד מצליחים להכיר באמת את חברנו לעבודה

ובימים האלו אנחנו כול היום בבית מול המחשב והזום וביקשו יוצאים לאוויר הפתוח.
בדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים על "ימי גיבוש לעובדים"

מהם ימי גיבוש?

בתרבות האירגונית המודרנית, הפכו ימי גיבוש לחלק מה-DNA של החברה ולאירוע חשוב ובסיסי המתרחש, לרוב, אחת לרבעון. במהלך יום הגיבוש, נבחרות אטרקציות מעניינות, נוסעים למקומות חדשים ויוצרים אינטראקציה מחודשת עם חברי המשרד, מקבלים הזדמנות נהדרת לנקות מעט את הראש וליהנות באווירה משוחררת יותר.

מדוע חשוב לערוך ימי גיבוש במסגרת העבודה?

 היכרות בין העובדים:

כפי שאמרנו, הערך המוסף שאנו רוצים להשיג – וכמעט ולא יכולים להשיג במסגרת העבודה – הוא היכרות עמוקה בין החברים לעבודה. לרוב יכלול יום הגיבוש סדנאות משותפות, מקומות מעניינים, ופעילות אקסטרים שמטרתן להעצים את חברי הקבוצה, להתגבש יחד, להכיר זה את זה טוב יותר, מתוך פתיחות ואווירה לא רשמית – ולחזור לסביבת עבודה שגרתית באופן מלוכד יותר.

הרגשה של משפחה:

במקום העבודה הכול בנוי בהיררכיה – מנהלים, ראשי צוותים ועובדים זוטרים, אך ביום גיבוש, במסגרת הסדנאות והפעילויות המשותפות שעושים יחד, כל אחד תורם את חלקו באופן שווה. אין מעמדות, מסגרת השכר לא משנה בכלל וכולם מתאגדים סביב מטרה אחת – ליהנות כמו משפחה שיוצאת לנופש משותף.

שברת שיגרה:

במיוחד בימים האלו שהשגרה הפכה להיות בבית סביב המחשב, הוצאת צוות העובדים היא הזדמנות טובה להוציא את העובד מהמסגרת הביתית לטבע ולפגוש את העמיתים לעבודה.

זו הזדמנות טובה לגוון ולפנק את חיי העובד על העבודה הטובה שהם עושים. מעבר לעובדה שהם יוכלו להתרענן ולצבור כוחות הם גם יוקירו לכם תודה, יהיו עובדים הרבה יותר נאמנים – ולא פחות חשוב, יעשו את עבודתם עם אנרגיות חיוביות, מתוך הבנה שיש מי שחושב עליהם ורוצה שיהיה להם טוב.

צוות מנצח:

יום גיבוש לעובדים או פעילות מגבשת לקבוצה של עובדים חשובה במיוחד

כאשר קבוצת אנשים עובדת כצוות, שאחד משלים את השני, באווירה חיובית –בחיזוק התקשורת הבין אישית זאת הדרך לבנייה של צוות מנצח.

 

בעשור האחרון הפכו אירועי החברה לחלק בלתי נפרד מתכנית הפעילות השנתית של חברות רבות. אלא שהעלייה המבורכת בכמות האירועים שחווים העובדים, יצרה צורך אמיתי באירועים מקוריים ומיוחדים, כאלו שבאמת יספקו הנאה וזיכרון לעובדים.

 

 אם גם אתם מחפשים לפנק את העובדים שלכם עם אירוע חברה איכותי

בלי כאבי ראש ובזבוז זמן,

חברת "הגשמה משפחתית" תבנה לכם את החליפה המתאימה שמדויקת עבורכם

הכל בהתאם לרצון, חלומות, סגנון ותקציב.

דברו איתנו ואנחנו נדאג לכם עם הרבה סבלנות ואהבה 😊

תמיד בשבילכם, חיה גוזלן מפיקה לכם אירוע

רוצים לדעת מאיפה להתחיל?

מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם