למה בכלל לקחת מפיק לאירוע ?

אני שומעת הרבה אנשים שאומרים לי: "כל המידע קיים ונגיש , האינטרנט מלא ברעיונות, בפייסבוק יש הרבה המלצות וסיפורי הצלחה , האינסטגרם מראה תמונות שממחישות לנו אירוע.  אז מה הבעיה ? למה צריך מפיק?"

לכאורה באמת היום בתקופה שלנו יש הרבה מידע, אבל זה עדין לא מספיק לאירוע מוצלח.

אז מיהו מפיק טוב שכדאי לקחת לאירוע שלכם ?

בעבודתי כבעלת עסק להפקות אירועים אני רואה שני תפקידים עיקריים שיש למפיק שעובד על  אירוע:

תפקיד אחד– "אומן" שיוצר תמונה מושלמת ויפה ע"י חתיכות פאזל.

תפקיד שני- "מטפל" שצריך להקשיב, להכיל , להרגיע וללוות תוך כדי ההכנות והאירוע.

 

אז מה בעצם עושה האומן עד שיש לו תמונה מושלמת ?

  1. הכנת קונספט לאירוע – קונספט מתבטא בהרבה תחומים. האם האירוע בחוץ או בפנים, איפה לקיים את האירוע, נושא שרוצים שיהיה סביב האירוע ,איזה סגנון מתאים. מפיק טוב עוזר לכם לחלום נכון והוא בא להגשים לכם את החלום המדויק שלכם.
  1. תקציב – חשוב ביותר להגדיר מסגרת תקציב ולשמור עליה כי בקלות אפשר לחרוג ולהתלהב מהרבה דברים שאינם הכרחיים. מפיק טוב חוסך לכם הרבה כסף כי הוא מכיר את עולם האירועים ולא נופל למוקשים ולחוסר ודאות והוא בעל ניסיון ביצירת משא ומתן.
  1. הכנת תוכן מתאים בהתאם לקונספט שנבחר – תיאום ספקים אמינים, מקצועיים, מוכרים ובעלי ניסיון שמתאימים לסגנון האירוע שלכם. מפיק טוב עובד עם ספקים איכותיים, רציניים, קבועים, ובעלי אינטרס משותף.
  1. הסעדה – החלק הקולינרי מאוד חשוב באירוע וכפי שאתם יודעים בסופו של דבר אירוע טוב נמדד באוכל מצוין. האם לקחת קייטרינג או אולם, מה סגנון האוכל, חלבי, בשרי, האם להוסיף קבלת פנים, האם כדאי לשים בר מתוקים וכו'. מפיק טוב מכיר ויודע מניסיון מהי רמת האוכל של הקייטרינג, אולם או מסעדה ומה כדאי להוסיף או להוריד.
  1. לו"ז זה חלק מאוד חשוב באירוע -לוח זמנים מסודר והתאמה לתוכנית עבודה מייצרת סדר וארגון באירוע . מפיק טוב יודע לחלק את הזמנים בצורה נכונה ולעמוד בהם לאורך האירוע.
  1. אחרי שכמעט התמונה שלמה חשוב לראות איזה ספקים נלווים רוצים להוסיף לאירוע – האם צריך הסעות , צלמים ,חלוקת מתנות ,עיצוב, מיתוג וכו'. מפיק טוב ישמור על אמינות ויחבר לכם ספקים מקצועיים ולא ישלב לכם ספקים שלא צריכים.
  1. קצת לפני הסוף חשוב לשים לב לדברים הקטנים שהם מאוד חשובים – חניה, ניקיון וכו'. מפיק טוב יסתכל במבט "על" על האירוע ויזהה כל דבר שחסר .
  1. נוכחות לאורך כל האירוע– דאגה לסנכרון, דינמיות בין הספקים, פתרון בעיות לאורך האירוע מפיק טוב יצור  שקט ועבודת צוות מושלמת.

בסופו של דבר כל שלב עובד אחד עם השני בצורה טובה
כמו ריקוד בלי טעויות והציון חייב להיות 100 ☺

אז למה בעצם צריך סוג של "מטפל" לאירוע שלנו?

  1. תקשורת טובה– חשוב שיהיה חיבור ושיח נעים מהרגע הראשון. בחירת מפיק טוב שיש קליק מהרגע הראשון בין הלקוח למפיק.
  1. זמינות – זמינות ופניות לאורך כל ההכנות. בחירת מפיק טוב שבכל זמן ובכל בקשה המפיק זמין ללקוח ונותן לו תשובות לכל בקשה.
  1. אמינות – שקיפות ועדכון בכל שלב לאורך ההכנות. בחירת מפיק טוב שיש פתיחות לאורך ההכנות והסבר על כל שלב .
  1. הקשבה- התייחסות לכל בקשה שעולה תוך כדי ההכנות ובזמן האירוע. בחירת מקשיב טוב –שיש התייחסות ושימת לב לכל דרישה שעולה מהלקוח.
  1. רוגע – לאורך האירוע אנשים בדרך כלל במתח ובהתרגשות גדולה, בחירת מפיק טוב שלאורך כל ההכנות מרגיע, מייעץ ומשרה אוירה נוחה ונעימה.

בסופו של דבר יחסי אנוש נעימים, טובים וזורמים מייצרים עבודה משותפת,
נוחה שמייצרת רוגע, שקט ואימון בין בעלי האירוע למפיק.

המטרה שלכם היא להפוך להיות אורחים באירוע, רגועים לאורך כל ההכנות
וכמובן להיות שמחים ולהנות לאורך האירוע.

תמיד בשבילכם, חיה גוזלן מפיקה לכם אירוע

רוצים לדעת מאיפה להתחיל?

מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם